25.8.2011

Lueskellessain vanhoi blogimerkintöjäni Galleriassa löysin jonkun aika vinkeen kyselyn, pakko copypastee tähän parhaat palat. Tykkään just tollasist tyhmist kysymyksist lolol.



5. Oletko DORKA?
- näytänks siltä :---D

7. Mitä tulee mieleen sanasta Pyhä?
- ÄITI ABAGAIL

17. Oletko nähnyt Muumien jakson, jossa Haisuli varastaa Muumimamman jättikurpitsan?
- JOO KATOIN SEN EILEN

19. Oletko arpinaama?
- SAY HELLO TO MY LITTLE FRIEND

26. Oletko nähnyt kun Jokke-Pappa lentää?
- totta kai

38. Onks hyvä?
- PARAS

44. Otatko aurinkoa, varjoa vai aurinkovarjoa?
- aurinkovarjoa

50. Ostaisitko kaupasta banaaneja vai omenoita, jos tietäisit että siskosi/veljesi olisi kuoleman partaalla?
- ei o siskoo eikä veljee

51. Oletko kulipäärotta?
- OLEN : (((( hiero mun päähän öljyä niin mulle kasvaa kiharat

60. Mikä on Siripiri?
- kuulostaa joltaa heebolt mun sarjakuvast tai sit se on pokemon

67. Apua apua apua apua, mikään ei kiinnosta _____?
- ei muakaan aina

79. Aika monella on muna mutta minkälainen?
- aina kun maailma ahdistaa MÄ HEILUTAN MUNAA SE HELPOTTAA

82. Jos olisit peruna, mikä olisi nimesi?
- kauno

84. Mario vai Luigi?
- olin lapsena kauhee luigifani!

86. Oletko ollut koskaan kala?
- apua olen kala vieläkin

99. Jos sinusta olisi lööppi lehdessä, mitä siinä lukisi?
- "HUPS"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti