30.4.2010

Iih aah perjantai taas! Ihanaa. Silloin aina riemu ratkeaa, kun Kanki pääsee töiltään hinautumaan tänne. Tällä kertaa miulla on hänelle jopa hyviä uutisia! 8D Siis niin, kun. "Diilaan" hänelle nuken. Ei enää kauaa kun hän saa sen. Sitten hölmöillään yhdessä. (ihankuin ei muuten hölmöiltäisi, eihän me muuta tehdäkään. ♥ Muttahei sittenpähän hölmöillään vielä enemmän!) Minä sitten meikkaan kyseisen nuken. Suorituspaineet, SUORITUSPAINEET. Omienkin palleroiden meikeistä aina hirveästi stressiä, koska niiden pitää olla täydelliset! :'DD

No mutta, mitäpä muuta. Väsyttää hieman. Läskiangsti. Ja TUKKA-ANGSTI. Kun leikkasin mokoman vahingossa liian lyhyeksi. : ( Itkua tulee tuollaisen asian takia väännettyä vähän väliä, yyh... Mutta kyllä se parissa viikossa on sitten jo ihan eri näköinen, sen tiedän. Ette uskokaan, kuinka nopeasti miun tukka kasvaa. o_o

Tulisipa jo se Dollmoren paketti, Ratakki saisi silmänsä ja olisi aivan valmis ja sitten kuvailisin häntä ihan simona.

Ja vielä nukeista. Olen todellakin saanut tuntea nahoissani sen kuinka "hartsi vetää hartsia puoleensa", eli kuinka aluksi yksi nukke riittää ja sitten yhtäkkiä HALUATKIN MILJOONAKUUSSATAAKUUSKYTKUUSTUHATTASATANELJÄ SGTESOASFASO! Oi oi oi ja voi, millä minä sitten ostan niitä terveydelleni välttämättömiä hyödykkeitä kun törsään kaikki rahani nukkeloihin? ... No hälläväliä. Rukoilen sitten Joulupukkia. Mutta siis. DIMin Mariannen minä olen jo päättänyt hankkivani. Sitten tahtoisin vielä Peakswoodin Hucky-tytön ja... jonkin miehen, tiedän jo hahmon mutten moldia. Sitten mietin että joskus voisi teettää myös minimeen. Jonkun tosi kummallisen! Ööh ööh, vaikka Robert Joyn, sellaisena kuin hän heiluu The Hills Have Eyesin remakessa, olis hurja! Tai Stephen Kingin, se olisi kanssa aika helvetin hieno eheheheeh, talttahampaat ja kaikki. Muttajuu.

On muuten pieni dilemma tuon tulevan Marianneni kanssa. Nimidilemma. Ehkä muijasta tuleekin Misabel. Se on ihan nätti nimi, on on.

Hei. Hei hei. Kun päivä koittaa, minä omepelen. Nukenvaatteita. Tai yritän ommella. Olen surkea tuollaisissa pienissä... D: (nimim. tein kaverille kigurumin mutten osaa tehdä nukelle kalsareita)

Ensin voisin kuitenkin egon vuoksi tehdä listan miun elokuvakokoelmasta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti