7.4.2010

Haww.
Tilasinpa lisää tuota mattalakkaa. Jeeei. Itseasiassa jo eilen. Ehehe. He. Koska sitä tarvitsen kuitenkin joka käänteessä. En voi elää ilman sitä, AAAAAAA.

Tästä se rahanmenokierre sitten alkaa. Ostoslista kun on kerennyt venyä ja venyä ja venyä ja venyä ja... Ratak tarvitsee kengät, minäkin tarvitsen kengät, toisen nuken (kyllä se lopulta sitten on tuo DIM-tyttö) aion eeehkä jo tässä kuussa tilata ja hänkin sitten tarvitsee kengät, peruukin ja silmät... Ja vaikka mitä. Pokémon SoulSilver-pelikin houkuttelee minua uhkaavasti. Jösses. Ja menin eilen ostamaan The Stand-DVD:n. Mutkun se oli niin halpa ja haluan nähdä sen uudestaan ja ja ja ja...

Olen onnistuneesti muuten hurahduttanut armaan Kankkinikin BJD:eihin.

Ja sitten ihan toisiin aiheisiin; olen tässä lähiaikoina pohtinut, miten pääsisin edes hieman eroon vainoharhaisuudestani. Kun oikeasti, en voi olla missään tekemisissä tuntemattomien kanssa. Jos tarvitsee laittaa jollekulle vaikka sähköpostia, kirjoitan ensin hartaasti ja harkiten kuin elämäni riippuisi siitä, sitten tarkistan vähintään 932458932 kertaa viestin läpi ennenkuin lähetän. Yhteensä tähän saattaa tuhrautua jopa 20 minuuttia, jos kyseessä on ihan lyhyt ja yksinkertainen viesti. Pelkään aina näyttäväni täydelliseltä idiootilta. Ja paljon pelkäänkin. "Jos toi ei vastaa mulle kun huomaa heti et oon iha perseest, entä jos tuli kirjotusvirhe, jos vaikka oon käsittäny jotain väärin, jos vaikka oonki laittamas tätä ihan väärälle ihmiselle... THAT'S IT, EN LAITA OLLENKAAN." Nyyhky. Ehkä se johtuu kirjakielestä. Muttakun tykkään kirjakielestä. : ( MIULLA ON OLLUT SITÄ IKÄVÄ. ...Kato, kirjoitin että "miulla". Olen kauhean ristiriitainen olento, välillä se suututtaa minut kyyneliin asti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti